gingerweekend

Har haft den bästa helgen på länge då jag fått spendera den med min favoritginger i hela vida världen. Vi har tagit stockholm med storm kan en väl säga. I fredags hade vi myskväll hemma och igår var vi och shoppade hela dagen. Avslutade med middag på Vapiano och drack vin hemma hos mig. Planen var att dra ut, men vi var för trötta för det efter en heldag på stan. Idag har vi tagit det lugnt men avslutade ändå med att springa runt och shoppa lite mer och käkade på Kungshallen innan Alicias tåg skulle gå.
 
Nu är det helt tomt och tyst här hemma. Blev plötsligt otroligt ensamt. Antar att jag borde plugga och stryka och göra en massa måsten men jag har ingen lust så jag skjuter fram det till framtida Julia att oroa sig för. Smart tycker jag just nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0