En dag för måsten

Söndagar. Är de någonsin intressanta? Tror fan inte det. Dagen har bestått av serietittande och en lång frukost och nu sitter jag mitt på golvet i mitt rum och lyssnar på musik tillräckligt högt för att försöka överrösta grannens som får det att vibrera i väggarna.
 
Kommer fortsätta dagen med ett besök i affären, att springa upp och ned för alla trappor till tvättstugan och laga mat inför veckan. Måste även fixa en ritning till imorgon av en modell som jag byggt. Har bara en massa måsten framför mig idag alltså, det känns ju kul.
Igår vid tio tiden kom jag och Jacob på att vi skulle fira kanelbullens dag, och vad passar då inte bättre än att göra chokladbollar?? De var klara till tolvsnåret så då kollade vi på någon halvdan film som gick på tv och åt de små delikatesserna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0