Skollunk, solsemester, middagar och partaj

Har väl lite smått glömt bort det här med att jag "börjat blogga" igen, därav frånvaron. Dagarna rullar på och jag har kommit in i det där skollunket då alla dagar ser i stort sett likadana ut och allt är grått och trist. Ovant att inte ha något höstlov men det tillför ju att en desto mer ser fram emot julledigheten... då vi förväntas skriva två uppsatser... Älskar verkligen högskolelivet. Ska ju dock till Thailand över jul och nyår så det blir väl att försöka stresskriva de där uppsatserna innan dess. Ska verkligen bli skönt att få åka bort och få se det där stora skinande ljusklotet igen efter dess långa frånvaro. Jag menar, två soltimmar i november? Kom igen.
 
Den här veckan har varit rätt okej ändå, i helgen var kusinen här. Måndag tisdag och onsdag kväll spenderades i vanlig ordning med den gamla dalmasen till granne jag har, och i onsdags träffade jag även pappsen och så gick vi ut och käkade. Igår blev jag hembjuden på middag hos en gammal vän som också flyttat hit till huvudstaden. Ikväll ska jag hem till Sandra och ha myskväll med henne och Josefin och imorgon blir det förmodligen någon sorts festligheter med gänget. Fullt upp med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0