Söndagsångest

Så var det söndag igen. Den gamla vanliga söndagsångesten är kommen och känner mest att jag har ganska mycket i skolan och livet just nu. Har ingen lust att plugga över huvud taget, men har ganska många uppgifter som jag skulle behöva göra. Och jaja, jag ska väl inte klaga för "det är bara att ta tummen ur arslet och göra det", men det är inte så jävla enkelt alla gånger ska jag säga er.
 
en mindre deprimerad bild för att lysa upp detta inlägg lite
 
På torsdag fyller jag myndig också. Herre Gud. Kan inte fatta att det gått 18 år sedan jag såg ljuset för första gången. Helt sjukt. Inte nog med att jag har pluggångest utan åldersnojan är på en relativt hög nivå den också.
 
Fick ny mobil igår också. I för tidig födelsedags present alltså. Är hyfsat glad!!!! Känner mig redan som hemma med den eftersom jag haft Xperia förut. (fick alltså xperia z). Är ingen iPhone människa såatteh ja. Hade med den i duschen förut bara för att jag kan. Fantastiskt den är vattentät :') Och den är så hightech att jag blir tårögd. Har levt med min andra mobil i två år och så plötsligt inser man hur mycket tekniken har utvecklats. Det är helt sjukt.
 
Nu ska jag försöka ta tag i lite plugg i alla fall. Sen ska jag försöka vara klar med allt innan torsdag när jag fyller så jag slipper plugga då även om jag inte direkt har planer på att fira så mycket på torsdag.
 
Vilket otroligt intressant och givande inlägg det här blev...............Hejdå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0