Jag känner mig bänksatt

Varför kan jag inte bara göra det jag ska? Här sitter jag med en lista med plugg som måste göras denna vecka, och vad gör jag? Jag bloggar och jag twittrar. Så typiskt. Har en historiauppgift som ska vara klar tills imorgon men är jag klar? Ack nej. Koncentrationen har flugit sin kos och om exakt 15 minuter börjar House. Det ska jag se utan tvekan. Där får historieuppgiften vänta. Bra prioritering.
 
Det är så lite kvar som måste göras och jag frågar mig själv gång på gång varför jag inte bara gör det? Jag har ingen aning så om någon möjligen har ett svar till denna psykiska instabilitet så skulle det vara extraordinärt trevligt om denne klev fram med det här och nu! Tack på förhand.
Ps. Nu är det bara 13 minuter kvar till House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0