Bland nyblivna ungdomars svettattacker har jag vandrat

Hola Guapas! Como estas?
Idag är det tisdag för er som ännu inte hunnit lista ut det. Typ som jag. Och efter en lektion i skolan med medieproduktion var vi klara. Gött. Att vi därefter satt och fortsatte jobba är ju en annan femma. Har massor kvar. Nej, JBgymnasiet är fan ingen chillskola. Det är en bra skola där man får plugga arslet av sig för höga betyg precis lika mycket som på vilken annan skola som helst.
 
Gymnasiemässa har jag trallat runt på idag tillsammans med ett par goda vänner. Ja, eller i alla fall med Emlan och Bärtil. Vi togs för småskitar (97or) som var osäkra på vilket gymnasium vi skulle börja på. Ja, det var ju nära. Vi nöjde oss i alla fall med att nästan spotta på TBS och bosatte oss senare i JBgymnasiets monter. Den var så flashig och fin. Och blå.
 
Senare mötte jag upp kusinen min och hon sa att hon funderade på att börja på TBS. Då spottade jag på henne också. Älskar verkligen TBS :-):-):-) No offence TBSare. Thorén Business School. Fan va business. JB är bättre, och då talar jag inte om Justin Bieber...
 
ANYWAY, vi vandrade iväg för en liten trevlig fika på Wayne's men vad händer när vi står där och ska betala om inte  strömavbrott?! STRÖMAVBROTT in tha whole city. "Från Almby i öster till Varberga i väster" för att citera Nerikes Allehanda. Så Linnéa som inte hade några kontanter kunde då inte betala... Som tur var så varade det inte längre än 6 minuter, återigen enligt NA. Där mötte jag även Alexander kyckling som jag inte träffat på år och dar känns det som. Note to self: träffa alex.
 
Nu sitter jag här hemma, nyduschad framför House som går på tv4. Enda gången jag känner mig tvungen att kolla på tv på hela veckan. Älskar humorn i den serien och sitter bokstavligt talat och skrattar högt ganska ofta. ironi och skadeglädje<3
 
Fast nu har det hunnit ta slut och det blev ett väldigt långt inlägg. Ska sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0