katt?

skarp bild :*
Sitter in tha basement just chillin'. Okej, hade tänkt plugga men istället skrev jag ned min livshistoria av någon anledning?!?!?! Man undrar ju vad som är felet ibland... På min tidning är det så lite kvar att jag i stort sett gett upp. Nej, okej det har jag inte men känner att det inte är så roligt längre när jag är i stort sett klar bortsett från två annonser och lite text. Ska göra annonserna nu innan jag går och lägger mig tror jag, så tar jag texten imorn om jag inte tar den nu också. *detvarettjävlatjatomdendärtidningen* ROLIG FREDAGKVÄLL HÖRRNI! PLUGGA 4life. Nej, men vill vara klar imorgon så jag kan få lite mysig lördag med mina absoluta favoriter.
MVH 5:e hjulet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0