helgen i ett svep

Fredagen tillbringades som sagt i Tandådalen med 40 andra ifrån käraste John Bauer. Jennifer tyckte att det var extremt roligt att åka skidor! Eller ja, nästan i alla fall. Backarna var sådär lagom (läs: alldeles för) isiga, det blåste något extremt, stod man på kanten till toppen så kunde man stå stilla och låta vinden skjuta en i uppförsbacke! Och så allt folk... inte så välplanerat att sätta in en dag för skidåkning i sälen samma vecka som stockholm har sportlov och samma helg som vasaloppet som pricken över i på det. Viiiiiilka köer... TROTS allt detta så hade jag faktiskt roligt! Jag fick höra om ett fall som min fotolärare gjort som lät riktigt roligt. Jag fick se en lärare halka, kasta upp all sin mat+dryck i luften, sätta sig pladask på golvet för att sedan få allt det han kastat upp över sig vilket var redigt roligt. Stackarn... HAHA. Sen så var det ju rena rama lyxbussen där de visade sällskapsresan snowroller på ditvägen och Die hard 4 och Borat på hemvägen! Jennifer sov typ bort alla medan jag satt och kolla på i alla fall de två förstnämnda. Mysig dag, vi hade ju i alla fall strålande sol. I alla fall, i alla fall...

Lördagen har tillbringats hos mina morföräldrar där jag hjälpt till med diverse saker, bland annat att äta upp deras mat. Kvällen har tillbringats med "Marieberg Gangsters" som vi kallas av den yttre cirkeln. (okej, det kanske vi inte gör men det låter ganska bra..) Vi spelade Geni och jag förlorade stort som vanligt mot de två pöjkarna, därför fick jag också en extra kaka så det var ju bra! Förlorade med flit... Nästan... De hade tjuvtränat.
Sen tog det sammanlagt ganska så exakt 10 minuter att ta sig från André's hem till mitt. En resa som i vanliga fall tar ca. 20 minuter. Låt oss sammanfatta det hela som att busschauffören troligen inte höll rätt hastighet...
Nu skall jag sova för imorgon ska jag plugga hela dagen. Jippie. (vill dö) Hoppas er dag blir bättre än min!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0