fokuserat

min lilla baby
Tjenare grabbar!
Dagen har tillbringats på två programföreläsningar på Universitetet för att sedan käka på stan, (skolan bjussade, schyrrigt) för att sedan fortsätta till Behrn Arena där vi åkte skridskor som små troll. Det gick fort, men det gjorde också jädrigt ont de två gånger jag ramlade... Jädra bandy, det går ju inte att åka skridskor samtidigt som man håller i en klubba!!! Så nu har jag lyckats slå min vänstra höft och mitt högra knä blått. Eller ja, de är väl inte blå än men lär ju bli... Gör grymt ont. OKI, nu ska jag sluta klaga, kunde varit värre liksom.
Ska fortsätta med min älskade (läs:hatade) tidning nu och försöka bli så gott som klar. Orkar inte med den mer nu!!!
Ska försöka trixa ihop lite annonser men vet fan inte vad det ska vara annonser om och då är det ju lite jobbigt. //inspirationslös tjej. Har EN idé i alla fall. Får köra på den och bestämma resten senare. Hoppas er eftermiddag blir guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0