mot kalkonland

hittade några gamla webbkamerabilder...
Tjenare snyggingar!
Sitter nu på mitt rum och funderar på om jag har glömt att packa något, och jodå det har jag. Skriver upp det på listan och går sedan och packar ned det. Guldfiskminne.
 
Vid halv sju ikväll kommer jag sitta på ett plan, och jag har inget simkort i mobilen så smsa och ring precis hur mycket ni vill. Det känns ju lite onödigt dock med tanke på att jag inte kommer få dem förrän nästa måndag.
 
Måste erkänna att det verkligen känns jättetråkigt att åka hemifrån när regnet vräker ned såhär. Längtar inte alls till sol och värme. Neeeeeeej veeeeerkligen inte.....
 
Hoppas det vräker ned hela veckan på er medan jag njuter av 37 graders värme. Nu ska jag ducha, hörs om en vecka om jag inte försöker mig på att låna en dator där nere för 15 kr.
Puuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0