love is in the air

Dagen har varit amazing!!! eller ja mest iallafall..

Det hela började med att jag skulle gå upp klockan nio när klockan ringde för att fota till ett projekt vi har. Vi hade ingen lektion på förmiddagen för den var avsedd till att fota till projektet.
Men tror ni att jag gick upp klockan nio eller?!
Svarade ni nej där, så kan ni ge er själva en guldstjärna för det var rätt svar.

Det plingade till i mobilen klockan tio då jag fick ett sms av Elias, prisa den killen alltså, och DÅ insåg jag vad klockan var. Kollade buss och räknade snabbt ut att jag hade lite drygt en timme på mig att göra mig i ordning, att fota var inte att tänka på! Trots detta abrupta uppvaknande så var jag faktiskt glad då jag vaknade. (kanske eftersom jag sovit i över 9 timmar...)

Kommer till skolan 10 minuter sent för att en hel skolklass fick för sig att hoppa på bussen vilket tog en jädrans tid, och högljudda var de också. Men det gjorde inget eftersom fröken var en kvart sen! Mattelektion. (ursäkta, men vart kommer den delen av dagen som är amazing tänker ni kanske? jo, men vänta snart så!!!)

Vi fick sluta typ en halvtimme tidigare bara för att vi är bäst. Eller ja, hon sa ju inte så ordagrannt men man kan ju tolka det så om man vill, och det vill jag. Vi insåg att ms Eriksson hade namnsdag och detta är ju inget som bara kan tyna ut i snön, det måste firas!!! sagt och gjort, jag, hon, Fridus och Alberto endade upp på Vasa med varsin läsk/latte och semla/bakelse. (vi hade varsin sida av bordet, en där det åts semla och dracks läsk, och en där det var latte och bakelse som stod på menyn) och jag kände hur min nyttiga diet bara rann ut i sanden, och det gjorde mig absolut ingenting! Vi skrattade som vanligt så mycket att käkarna värkte och tog en tyst minut bara för att se om vi faktiskt kunde.

när jag sen insåg att laktostabletterna inte hjälper på mig längre så ville jag dö, vilket jag i stort sett gjorde också men man kan ju sammanfatta det hela som att det inte var lika trevligt som resten av dagen var

Nu har jag varit ute med hunden och sitter i min säng. Ska gå ned och ta mig en dusch innan jag går och lägger mig. Tack och ajöken.

Kommentarer
Postat av: frida

LAVYA <3

2012-01-24 @ 23:05:35
URL: http://fridahilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0