100 år sedan Titanic kolliderade med isberget

Gårdagskvällen var trevlig, vi båda kom överrens om att filmen var prisvärd! Ska man vara riktigt petig så var det rätt jobbigt filmat på vissa ställen men själva storyn var ju bra och det är det som är huvudsaken. Efter bion satt vi och vänta ett bra tag på bussen, som tur var hade det slutat regna och det var inte minusgrader alls som väderprognoserna förutspått utan 6 grader varmt. Najs.
Somnade sent, och imorse vaknade jag rätt tidigt på grund av att bror min satt och pratade högt med sin kompis i skype i rummet bredvid mitt. Snäll.
Sen gjorde jag mig i alla fall i ordning och tog bussen till stan för att därifrån ta bussen till Linde. Oh god, har aldrig varit så jobbigt att åka buss. En unge som satt framför mig spydde så att det luktade spya i hela bussen. Ville ju dö lite granna då. Gick av i Linde Centrum. Vilket centrum!!! Och blev sedan upphämtad av chaufför Jennifer.... farligt.
Nu sitter vi hemma hos henne och chillar som de små lingon som vi är.
Filmkväll får det bli!
Ha det najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0