regnig dag, lyckligtvis hade jag lite solsken i fickan


Det känns så 
otroligt grymt jävla asbra att ha det svenska muntliga nationella provet avklarat. Det första svenska av tre, det jobbigaste också enligt mig! De andra två kan jag ju inte direkt träna på, de får gå som de går när jag kommer dit liksom.

Förutom att ha gjort det idag så har jag tillsammans med min underbara klass vandrat iväg i det fantastiska regnvädret de fyra kilometerna som är från John Bauer till Rävgången. Där grillade vi köööööörv och hade det allmänt mysigt. Om man bortser från hur kallt det var alltså. Trevligt umgänge gör ju allt bra ändå liksom. Nu luktar jag dock asmycket rök vilket iinte luktar gott alls. Ska gå och mata grannens papegoja och sedan laga mat. Kul.

Hasta la pasta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0