57 dagar kvar till sommarlov


Senaste uppdateringen här har varit rätt så grymt dålig. Har bara inte haft någon som helst ork till att blogga och i slutändan så drabbar det ju bara mig själv för jag kommer ju inte kunna sitta och titta tillbaka och minnas "Jajuste, det var ju det jag gjorde" när jag ser mina gamla blogg inlägg. Enda anledningen till att jag bloggar typ. Och för att ibland få skriva, bara.. skriva.

För att snabbt sammanfatta påsklovet så kan jag nog använda ordet långt. Det kan ha varit det längsta 8 dagars lov som jag någonsin haft. Jag har hunnit mysa med vänner, dött inombords, chillat i funäsdalen, åkt skidor, vridit knäet på ett oskönt sätt och blivit utstirrad av en pedofilliknande man. Usch. Vi hade ju i alla fall tur med vädret!

Idag var första dagen i skolan och den var grymt seg. Har sovit så dåligt i natt, även om jag sov så drömde jag så jädra mycket så jag kände mig inte direkt utvilad när jag vaknade! Har fått se mina klasskamraters filmredovisningar, min, Eric och Kamrans film är ju inte riktigt klar då vi har extended deadline. Grill. (tar fram sommarordet eftersom man grillar mer än steeker på sommarn, vet fett kul)

Nu ska jag fortsätta öva på mitt muntliga nationella tal som ska hållas imorn om kommunikationens betydelse för relationer. Kan snart halva, bara halva kvar då. Fortsättkämpalixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0