helgen i ett nafs

Söta konstiga små pojkar. Fan va ni är gangster alltså!

Helgen har varit mysig trots allt. Matte kom hem hit i lördags kväll och vi drack thé och hade det allmänt mysigt.
Igår var jag ute på marieberg med mor min och shoppade tills det sved i plånboken. Min byrå sved det dock inte i, det kom sån här hallelujahmusik och extremt ljust ljus när jag lade i kläderna i lådorna.
Sedan åkte jag upp på stan för att gå på bio med Matte och hans vänner. Vi var ju tillsammans igår, det var första april för er som missat det, och det var så mysigt så med en liten dejt sådär på söndagskvällen. John Carter 3D hette filmen vi såg och den var faktiskt riktigt bra! Hade inga som helst förväntningar då jag när vi gick in i biosalongen inte ens visste vad filmen hette. Rätt spontant skulle man kunna säga!
Idag har jag inte haft en lika rolig dag. Har suttit och pluggat mer eller mindre mest hela dagen vilket inte har varit jätteroligt. Har i alla fall lämnat in tre uppgifter vilket känns räätt så skönt. Bara mitt tal till svenska nationella kvar nudå. Eller ja, det och några extrauppgifter för de som siktar mot högre betyg i Sam... kul liv.
Nu ska jag cykla till stallet för första gången i år. Det kommer vara kallt och mörkt när jag ska hem och blåser gör det väl också, men det får bli så ändå!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0