en födelsedag och ett fiasko

lite instabilder från förra veckan.
Tjolahopp!
Ligger just nu nerbäddad i min säng och näst intill sover, fast jag har kramp i foten och det vill inte ge sig. DET.GÖR.SÅ.OTROLIGT.ONT. Har försökt få det att sluta i typ en kvart genom att sträcka på den åt olika håll men neeeej, den vill göra ont.

Igår fyllde jag 17 år. Oh god, så jag blir alltså äldre? Fyller 18 om ett år... jisses. Fick lite fina presenter av mamma och pappa, även om han inte var hemma, och mormor och morfar. Bland annat ännu en extern hårddisk (välbehövligt!!), ett kamerastativ, converse, capo till gitarren och påslakan. Sen var vi iväg på restaurang igår kväll där jag åt lamm med klyftpotatis, rödvinssås och tzatsiki. Myycket bra!

Håller på att göra en backup på datorn och min gamla externa nu, och jag kan ju säga att det inte går fort... 13% färdigt på 1,5 h... men så handlar det ju om över 500gb också.

Svenska nationella har jag hunnit skriva idag också. Hoppas det gick bra, är ju sjuk och helt seg i huvudet så det var inte det bästa jag någonsin skrivit i alla fall. Efter nationella åkte jag, Abbe, Jenjen och Emlan till Max och käkade. Var ju tvungen att ha mat så kunde lika gärna åka dit som att sitta och vänta nån timma på att vi skulle få äta nån spyttipanna i skolan.

Hemma, utslagen, vill ha thé men orkar inte hämta. Funderar på att sova istället. Blir nog ingen skola för mig imorgon. Korta meningar. Långt inlägg. Trött tjej. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0