inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut

ph1: alexander kyckling
ph2: jag inatt (nej har aldrig påstått mig vara normal)
Jag drömde att jag var med i ett supermariospel utan supermario han själv i egen hög person... Kan det ha något att göra med att Alex igår frågade mig om det fanns SuperMario att ladda ned till iphone..? Måste vara så!
I vilket fall som helst så var det livsfarliga krokodiler med 1,5 meters kroppar där 1 meter bestod av käften... MEN JA DET ÄR JU HEEEEELT NORMALT! sen hoppade jag jättehögt och ramlade ner rakt ut i himlen, som på ett äkta new supermario bros! Det var så häftigt när allt blinkade till och så var jag tillbaka i spelet med bara ett liv mindre.
Juste, vi hade en superhjältehund också, som räddade oss genom att springa före så att vi såg vart krokodilerna var. Och med oss så menar jag mig själv, min morfar och min mamma. Även det helt normalt!
Nej, nu ska jag fortsätta öva på mitt tal som jag ska kunna på fredag.
Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0