always togheter never apart, maybe by distance but never in heart

tja bloggen! igår så träffade jag aldrig julia, bestämde mig för att träffa min otroligt störda klasskamrat jennifer (det är en komplimang!) istället och så blev det. mötte henne på stan och så drog vi hem till mig och chillade. Var ute och gick med hunden, eller hon var ute och gick med oss i kylan, fick inviga min vinterjacka(!!!) herregud, det tyder på att det är kallt. Sen såg vi på film, just my luck och det var en mycket rolig film, HAHA.
lindsay lohan säger "where am I gonna sleep?" och jennifer börjar asgarva och jag ba vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?? och skrattar lite för att hon skrattar så, jenjen ba "hahahah det där fick mig att tänka på svinstia!!!HAHAHAHAHAH" följande - asgarv.
hahahah ja men allt är precis som det ska med oss och så vidare... och i slutet när killen kysste tjejen så applåderade vi, helt obestämt börjar vi applådera samtidigt...
med andra ord, en helt vanlig kväll för julia och jennifer!

senare blev det en del prata (en del=typ tre timmar) långt in på natten, mysigt och så.

och nu sitter jag och kollar igenom min gamla bilddagbok i brist på annat att göra, eller "dayviews" som det heter numera, fult! många minnen, fula bilder och texter om föredetta vänner som varit bättre än bäst som jag nästan inte har någon kontakt alls med idag, till viss del sorgligt, men sant. Äsch, minns det som är värt att minnas, lev i nuet, och blicka framåt.
Ska duscha och måla naglarna svartA, var på marieberg idag med mor nämligen och köpte idrottsskor, nagellack och lite andra nödvändigheter. typ paraply haha!
ska sluta skriva för det här inlägget blev förjävligt långt, puss! PUNKT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ HAHAHAHA LIVET KVÄLL. VILLE DÖ INOMBORDS!! I LOVE YOU MY DEAR, det här får vi göra om<3<3

2011-10-09 @ 22:38:49
URL: http://jennifererikas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0