afrikansk dans och grejjer

bild från igår, älska canon hehe ♥
Dagen har bestått utav två lektioner, karaktär - då vi fortsatte med projektet vi håller på med dvs göra tre annonser, och idrott - på nJoy, afrikansk dans var ju ganska så kul, och kan tänka mig hur fula vi såg ut men roligt hade vi iallafall!
Såg en tjej som såg ut att hänga sig själv när hon i själva verket gymmade, och tog en totalt onödig omväg som var jätterolig... haha för stunden iallafall!
Nu ska jag plugga spanskahelvete som ska redovisas imorgon, det kommer gå åt helvete, vi har fått för lite tid och jag har ingen som helst motivation till att plugga.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH klagarN, ne men ska väl försöka lite till innan jag borstar tänderna och går och lägger mig.
PUSS MINA SMÅ ÄLSKLINGAR, sov gott och ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0