varför jag aldrig släppt det och aldrig gett upp


Tråkigt väder nu igen. Det var det ju för bara några dagar sen också men då hade jag liksom glömt bort att solen ens fanns, det är mycket jobbigare nu när den försvinner igen. Den kikar fram över vår stad och ger hopp i människor som tror att det äntligen kan bli en solig vecka efter alla dessa utan sol, men ack nej. Det varade ju i alla fall i ett par dagar. Och nu är vädret som sagt tråkigt igen. Mulet, grått och fuktigt.

Jag känner mig som en riktig svensk när jag inte har något bättre att skriva om än vädret. Jag kunde ju skriva om de små gråsparvarna som flyger förbi utanför fönstret några gånger per minut, men jag vet inte om det är så mycket bättre.

Jag åkte till skolan idag, fick en lektion i Adobe Audition men förstod verkligen inte. Det är inte likt mig, men jag kunde inte för mitt liv förstå vad han ville få mig att göra med de där små ljudklippen som han gav oss fria händer till att redigera. Låter som en underbar lektion och det hade det säkert varit, om fallet inte var så att jag inte sovit dåligt hela veckan, stressat på morgonen och så åter igen det trista vädret och stressen som bara hänger över mig som ett täcke.

Jag ska snart iväg och plugga på biblioteket med min vän, jag måste få tillbaka energin först annars kommer vi ändå inte få något gjort.

dör, hoppas ni har en bättre dag än mig.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0