tjena mittbena

sitter inomhus framför min dator fast det är strålande sol ute och typ hundra grader(?) -hur tänkte jag där kan man fråga sig?!
jo, om jag går ut och sätter mig i solen nu så kommer det bli överdrivet varmt vilket leder till att jag måste duscha innan jag träffar folk ikväll vilket jag faktiskt ska och det kommer jag inte ha tid med, och det kommer vara alldelles för jobbigt, så, här sitter jag , inomhus framför min darot när det är strålande sol och hundra grader utanför fönstret.
en annan anledning till varför jag sitter här kan ju vara för att jag lite smått brände mig igår, och efter vad jag har sett på väderprognoserna så ska det vara jättefint imorgon och på torsdag också, så jag klarar mig nog!

nu till något annat än väder, kom för en stund sen hem från infomötet som egentligen skulle ha slutat nu men slutade istället för ca 45 minuter sen vilket är helt underbart skönt! sommarjobbet blir nog ganska najs, umgås med äldre och inte hamnade jag på psyket heller (där jag kanske i och för sig hade passat in ganska bra..så bra att de kanske skulle blanda ihop mig med patienterna) så det känns bra! blir att jobba 07.00 till 16.00 måndag till fredag i tre veckor från och med nästa vecka alltså..
KLOCKAN SJU PÅ MORGONEN............................... EH AH DET ÄR JU BRA, jag som är en sådan morgonmänniska....................heheheh, skitsamma får sluta tidigare och det tar typ 7 minuter att cykla dit, så man får väl gå upp typ.. kvart i sex eller nåt? *ryser*
jaja, tre veckor och jag får pengar för det, ska sluta skriva för det är ändå ingen som bryr sig när jag sitter och dividerar med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0