du titta på mig?! du vill gå lägga dig!

gårdagens höjdpunkt var när en såkallad "ayfar" sa så på mitt jobb!
ja, jag har nu jobbat i fem+två dagar, do the math, imorgon blir åttonde dagen och i och med halva den så har jag jobbat hälften av det jag ska! tagga till att sluta!!!!!!!! kommer dock sakna två L på hemmet, det vill säga Lasse och Lina och en "syster till hans"! hehehhe lol ja lina är nästintill en gamling! och jag känner att jag talar lite i gåtor här! det är bra, men jag har ju gott om tid på mig med dom kvar så! allt är chill och det här inlägget blir bara rörigt, men det är ju najs! igår träffade jag camilla, idag kom världensbästa frida hit! honeybee och jag åt hallon och sura körsbär, muuuuuums <3 aja skitsamma hörde att ni undrade bara lixom! eh nej men ändå
puss!
(har inga bilder fast vi tog idag pga av att en vis freita perkulondo tog med sig minnescartet hem, ni överlever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0