projekt från igår

Igår fick vi uppdraget att försöka härma ett filmomslag genom att fota och redigera.
Jag valde att försöka få fram något som liknade den här filmens omslag.
Så då tog jag den här bilden på snygga Julia som var på besök som "elev för en dag" i vår klass.
Jag knäppte lite magiskt med fingrarna, sa några trollformler och abra kadabra så blev det såhär! (med andra ord så använde jag photoshop CS5)
det är dålig uppdatering på grund av att vi har en del plugg. nu ska jag sova, godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Julia

ännu en gång, du är grymt duktig juliaaa! Det kommer gå bra för dig och det var jetee kul att hänga med dig på jb :D<3

2011-12-18 @ 22:47:10
URL: http://blueejeans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0