manligt flickvänsmaterial!

Frida: Asså, Albert säger att han är värsta perfekta killen, äkta flickvänsmaterial!
*tystnad- som sedan övergår till asgarv*
Idag har vi som sagt firat Jespers födelsedag, efter skolan drog jag och Fridus upp och strövade lite på stan.
Sen kom jag hem och sprang in i en utav byggarbetarna som håller på att fixa så att vi kan få en öppen spis, och han var ju inte ful han inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Började kolla på säsong 4 av mitt älskade GossipGirl, och hann se tre avsnitt (nörd) innan jag var tvungen att gå ned för att laga mat och fixa mig för att åka till stallet.
På ridningen hoppade vi i en jädra fart, najs! och ja, så otroligt flummiga som vi var idag har vi inte varit på en lång tid.............
Frida: Asså, Albert säger att han är värsta perfekta killen, äkta flickvänsmaterial!
*tystnad- som sedan övergår till asgarv*
VADÅ FLICKVÄN LIXOM HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
nä, nu ska jag ta mig samman, gå ned för de fjorton trappstegen, borsta tänderna och gå och lägga mig.
GODNATT MINA SMÅ KYCKLINGAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0