HOLAHOLA (bajs) detta inlägg är för fridafisk

chachaaaaaa, mästerPloggerskan här asso.. assoh..
jaaaaaaa, det som har hänt sen sist är inte så mkt, det är tiewph asso.. assåh.
HAHA NEJ JAG VENNE, skolan har börjat och jag har ingen fritid kvar, men idag lyckades jag lura min lärare att jag hade panik på alla läxor genom att börja gråta fast det var fake och det var lite kul :D
HAHA jag lurade tillochmed julia och det är ju inte illa :D
haha jaa, dagen tillbringades i skolan till klockan tres, och sen hem och chilla på soffan och sen ut med hundet och sen plugga spanska med andré...... hmmm det går nästan bra
om man inte räknar med att det går dåligt ... eller det går bra för andré skriver upp allt på sin arm :P
HAHA , MEN JAG KAN FÖR JAG ÄR BÄST BAJS BÄST BAJS PRUTT blöja? :o
lol nej jag är inte i kissochbajs åldern AHAHHAHAHAHHA VAFAN LOL kanske lite
HAHAHAH LOL OCH ANDRÉ OLLAR FÖR HAN MISSADE KÅT HAHAHAHHA LOLOLOLOLOL NU DÖR JAG
JAJA MEN PUSS PÅREJ FRIDA NU VET DU VAR JAG HÅLLER HUS, HEMMA I MITT SÄNG, KOM OCH JOINA OM DU VEIL, POSSPOSS BAJS <3
skaru me på parteeeeeeeyyyyyyyyyyiiiiiii :D
JAJA HEJDÅ
FEIN BIELD

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHHA AJAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHHAAHHAHA SKANAR DIG <34 FATS NE :P usch påa tt vi komer träfas imorgot..

2010-09-26 @ 16:40:21
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0