WHAZZAAAAAAAAAAAAH

jag vet, inte direkt superbloggarN' nejnej, men har man ett liv så har man! (inte för att jag påstår att jag har det)
jaaaaaaaa, igår var jag på stan med freida och köpte ett par svarta mjukisshorts på hm, och en jettefein väska på cubus :d
hehhehehe
jaa och på kvällen var man hos grannarna hela kvällen för Anki fyllde 50! grattis.
sen sov chrilletott hos mig och det var ju trevligt. jaa och nu är han sjuk och har halsfluss... hoppas att jag inte blev smittad!!!!!!!!!!!!!
men jag tror fan jag är allergisk mot gräs :oooooo det är hemskt asså :(
jaja sen var jag i lanna och bada med bror och far.
godnatt jag ska inte gå och lägga mig nu men ändå :d
dagens gåta: vet du varför tomten har så stor pung?
svaret kmr senare possposssssssss

vet du varför tomten har så stor pung?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0