HOTHOTHOT

asså fifan va varmt det är! dör snart! (nej jag klagar inte, bara lite, men jag säger inte att jag vill att det ska bli kallt)
dagen har vart segare än någon på länge, men asså det har ju vart för varmt för att ens försöka komma på något att göra plus att jag har haft ont i huvet.. tror det är nåt med åskan..
aja imorn blir det att leka med min älskade vän freidaaa och vi får väl se vad vi hittar på för bus ;)
kameran följer nog iaf med! :D<3
fan va jag saknar min julia :c har inte träffat henne på......... OMG DET ÄR SNART EN MÅNAD, hon har vart borta MASSOR, först ute och for i sverige överallt och ingenstans, och sen drar hon till italien i två veckor och tror ni inte att hon kommer hem på måndag, inte imorn (idag) utan nästa måndag och jag åker till italien på söndag i 10 dagar!!!!!!!!!!!!!!!! :'''''''''''''( asså livet är inte lätt! det blir en månad och 12 dagar :(
INTE HÄLSOSAMT!!!!!!!!!!!
julia kom hem nu :c<3
julia&julia <3 inte bara vädret som är hothothot ;))
om du tittar lite åt höger så ser du julia och om du kikar lite åt vänster så ser du julia!
båda är wannabe arvid!!!!!!!!!!!!! fast om jag laddar upp den bilden som vi försöker efterlikna så kanske han tar all våran uppmärksamhet och det vill vi ju inte! nähähähä, men jag kan lätt säga att han är mkt bättre på att vara han än vad vi är.. FAST NEEE FÖR VI ÄGER
pusspuss<3
sovsött sweetdreams godnatt HAHA OKEJ LOL, hoppas ni fatta GOOD NIGHT SOM MAN SÄGER PÅ ENGLISH

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv; shit, tack så mycket! :) <3

2010-07-12 @ 01:31:39
URL: http://rebeccies.blogg.se/
Postat av: johanna :)

sv; jo jag tror det :D

hur är det med dig då? :)

2010-07-12 @ 09:48:21
URL: http://tearsjustfall.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: haha :) hur är det med dig idag?

2010-07-12 @ 12:40:28
URL: http://rebeccies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0