AMERIKATT

asså, hej, jag borde sova. svar ja!
men jag var bara tvungen att skriva nåt innan.. jag är så jävla sugen på att typ bo i amerika :ooooooooo
DET ÄR HELT SJUKT!!!!!!
fatta va nice att bara flytta och skaffa sig ett helt nytt liv, bara liksom start from scratch.
asså inte för att jag direkt ogillar mitt liv i sverige och så men.. ändååååååååååå
aaaaah asså gud , nån gång ska jag vara i amerika. i new york. eller kanske los angeles ............ ELLER MIAMI
om jag var mångmiljonär så är det en utav sakerna jag skulle göra. flytta till new york och bo där i typ ett år eller mer om jag trivs!
asså inte än! typ när jag är 18..
undrar om det någonsin kommer hända..
JAJA, GODNATT
//love the girl who's daydreaming in the middle of the niGht

Kommentarer
Postat av: frida

sv: HAHAHAH jo jag tog bilderna med min bästaste mobilkameratt<3333 HAHAH nej lånade min sisters:D

2010-07-10 @ 10:32:04
URL: http://bfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0