samhällskunskapsmediaprogrammet

jaaaaaaaaa, det är programmet jag vill gå på antingen john bauer eller thoren bs. kanske låter gott :P
aja nu sitter  jag här all by myself eller obamas elf om man nu vill det... och borde verkligen plugga! skolan tar kål på mig just nu, inte ruliGt näe! imorn är det någon so debatt om ww1, första världskriget för er som inte fatta, OCH så är det någon jävla no uppgift som skulle vart inlämnad för flera veckor sen som jag lite smått försökt förtränga (:
MEN vi får se hur det går med pluggandet.. hmm tror inte riktigt på mig själv..
obamas elf, all by myself, sak samma..
och ja det sa jag :D
puwhsspuwssh cya ;********<33333 elskhar ewr <333;*
PS. AJ på avslutet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0