ORPHAN HAR DU TVÄTTAT ÖRONEN?!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
hahaha asså, gårdagen och idag har vart kanonerz mohihihi
jag och fridfulla frida har ju vart hos andré och kuckilurat HAHA jaaa...
vi hade ju massa filmer som vi skulle se men sadly nog så var typ hälften på vhs och andrés vhs ville inte funka ;(
too bad fan..
men vi satt inte och böla för det! (nästan inte iallafall, ett nästan finns det alltid)
aja ni vill veta vad vi såg ohja, och för dom som inte känner oss... nej vi är inte seriösa någonstans :D


HÄR ÄR FILMERNA VI HAR SETT NANANA: <3


"kom igen nu glabbal" HAHAHAHAH

vi började fredag den 13de med orphan...HJÄLP :'( HAHAHAHHAHAHAH ORPAN HAHAHAH psyko film. "det är något fel på esther"....................

HAHAHAH SÖTA SMÅ KISSEMISSAR <333333333333
HAHAHAHAHAHHA LOL TA ER TID OCH KOLLA VAFAN VÄRT ATT SE HAHAHAHAHA
FAN RAGGE TITTA EN PÖKKLOCKA FAN (ronny och ragge)

GRIIIIIIIIIIIIS HAHAHAHAHHAAHHA
FIN DANS <3333333333
¨
AHAHAHA KOLLA 1.35 "HEJ LILLA KISSEMISSEN"

hahahahjaa jag vet inte om vi har sett mer ffilmer för jag sov samtidigt som jag var vaken ;)
JUSTE VI SÅG SOMMAR MED GÖRAN OCKSÅ!!! "-Göran, du ser kåt ut! -Äsch, nej.. -Jo jo du gör det! -Tack! :D"
aja, men vi har sovit fint också, andré i ena änden av hans säng och frida i andra änden och jag i soffan för mig själv MOHAHAHA, MEN FRIDA DEN JÄVELN HADE SNOTT MIN KUDDE SÅ JAG FICK HA MIN LILLA FINA (fast den hade jag på huvet som en tomteluva nerdragen till under hakan) HAHAHAHHAHAHAH LOL
bästa dagarna med bästa sällskapet, enda som kunde vart bättre är istortsett om videon hade funkat, men det tar vi igen en annan gång ;)))))))))
PUSSCHA , NU SKA JAG SOVA FÖR JAG HAR BARA SOVIT FRÅN TYP 5.00 TILL 09.30 ELLER NÅT SÅNT POSSPOSS <3
hoppas ni inte träffar på några hunkrunkor HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0