tre av varje

3 saker jag ser fram emot
➝ att åka till Holland med skolan i april
➝ att 
➝ att åka till Brasilien över påsk med Luna plus familj
 
3 saker jag fasar för
➝ att jag inte ska vilja arbeta som arkitekt när jag gått klart dessa fem år
➝ att jag behöver gå och handla imorgon
➝ att jag 
 
3 saker jag gillar
➝ Vickans pappaskämt
➝ frukost till middag
➝ myskvällar

3 saker jag inte gillar
➝ diskberget på mitt bord
➝ förkylning
➝ ångest
 
3 saker jag vill
➝ skaffa en egen lägenhet
➝ köpa massa kläder
➝ mysa med Luna
 
3 saker jag borde
➝ städa
➝ handla
➝ borsta tänderna och gå och lägga mig
 
3 saker jag kan
➝ dra torra skämt
➝ stå upp för min åsikt
➝ spela piano
 
3 saker jag inte kan
➝ ta första steget för att tag i saker och ting
➝ komma upp ur sängen på morgnarna
➝ hålla den här bloggen levande
 
3 saker jag pratar om ofta
➝ Lunas framtida sångkarriär
➝ skolan
➝ feminism
 
 3 saker jag önskar mig
➝ en lägenhet innanför tullarna i Stockholm
➝ bok; Fransesca Woodman, On Being an Angel
➝ bli fri från ångest
 
3 saker jag blir lugn av
➝ att sova bredvid Luna
➝ att spela piano
➝ att vara i stallet
 
3 saker jag blir stressad av
➝ skolan
➝ uppskjutna måsten
➝ mammas tjat
 
3 saker jag ska göra i helgen
➝ hänga med arkitekturkompisarna
➝ gå på tentapub
➝ pussa på Luna
 
3 saker jag har gjort den senaste veckan
➝ pluggat halft ihjäl mig
➝ snytit mig själv fler gånger än vad någon kan räkna
➝ börjat skolan igen efter "jullovet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0