Friday

Äntligen fredag, och jag vill bara dansa trots det faktum att jag gör det sämre än ett kylskåp!!!

På grund av efterfrågan av uppdatering på bloggen så kommer här ett litet inlägg trots att jag egentligen borde springa runt och vända upp och ned på hela lägenheten i ett försök att packa och göra mig redo inför helgen då jag återvänder till gamla goa Örebro, även om jag kommer mellanlanda i Arboga för att träffa ca. de bästa människorna i världen.

 

Ska under helgen försöka suga in så mycket närkingska som möjligt så att jag återvänder som den jag är till huvudstaden på söndag kväll.

Dagen har bestått av stillasittande på föreläsningar så nu är jag taggad på att snart få sitta två och en halv timme på tåget.

Föreläsningarna toppar nog i alla fall som de bästa hitintills då den ena handlade om feminism och arkitektur vilket var oerhört intressant och viktigt att lyssna på. Att det var en bra föreläsare gjorde ju inte saken sämre heller. Dessutom hade vi riktig fikafredag vilket gjorde dagen top notch.

Jaja, nu ska jag springa. 

Kanske hörs någon gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0