Vilsen

Det värsta med att bo här måste ändå vara att en ännu inte fått in några som helst rutiner? Vad gör en på en helg när en inte kommit nära med speciellt många än och en av dem umgås med sin finska mor som är här på besök?
Jo en går väl ut och springer lite i brist på bättre. Speciellt bra är det att göra det när en inte har en aning om var som är bäst att springa och om en någonsin kommer hitta hem. Det var lite kritiskt ett tag men en får ju vara glad att jag inte ärvt lokalsinne av min mor eller morfar för då hade jag förmodligen fått sova ute i den där skogen som jag hamnade i.
 
Efter att ha pratat i telefon med mormor och pappa kände jag att lite hemlängtan började slingra sig inpå mig vilket slutade med att jag uppgivet ringde till världens bästa Alicia. Hon vet precis hur jag ska piggas upp. Hon inledde med du har ju Paradise Hotel att se fram emot på måndag vilket var så sorgligt att det blev kul. Sedan fortsätter hon med "Julia, du går fucking Arkitektur på KTH medan jag är hemma och torkar gamlingar i röven". 
Älskade vän vad jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0