Systematisk förvirring

För första gången på hela dagen sitter jag ned och tar det lugnt. Idag har det varit fullt ös med att sätta upp allt inför morgondagens examination. Hade aldrig trott att det skulle ta så lång tid men nu är det upphängt i alla fall. Resultatet kan ni ju se ovan. Nu återstår bara den muntliga redovisningen.  Funderar på att bara stå tyst under mina 17 minuter som jag ska presentera och se hur de reagerar? Är för trött för att komma på vad jag ska säga.
 
Efter skolan slog jag på stort och gick och handlade så mycket att jag trodde att armarna skulle trilla av på väg hem. Dagens tabbe var att gå och handla när jag inte ätit ordentligt med mat på hela dagen och var vrålhungrig. Allt i affären såg ju gott ut! Nu har jag i alla fall lagat hemgjorda hamburgare så att det räcker till imorgon också. Vuxenpoäng???
 
Sen några tonårspoäng på att jag köpte godis som jag nu ligger och äter. Tyckte att jag förtjänade det. Går ju trotsallt under namnet "Tonåringen" i skolan eftersom jag är den enda av just den sorten i vår grupp. Brukar anstränga mig ordentligt för att leva upp till det namnet så gott jag kan. Har till exempel hittat en lila sackosäck som jag brukar sitta i när jag är i skolan som en känner sig som ett riktigt barn när en sitter i.
 
Nä, nu ska jag väl försöka skriva ihop något inför den där examinationen och göra mig redo inför kvällens avsnitt av ni vet vad. Är riktigt spänd på vem som åker ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0