Stop-motion

En bra torsdag slog jag till på. Började skolan klockan 9 och då satt jag och redigerade klart vår stop-motionfilm som vi sedan redovisade. Kul att höjdpunkten i skolan är när jag får tillfälle att använda mina adobekunskaper. Det händer oftare än jag trott då det varit användbart att kunna både PhotoShop, Premiere Pro, Audition och InDesign hitintills. Känns så kul att faktiskt ha nytta av det jag lärde mig av att gå en medieinriktad samhällslinje på gymnasiet. Även om filmen blev rätt ful med tanke på att vi bara hade en förmiddags utsatt tid att klippa ihop allt och två timmar att fota... Såhär blev det i alla fall: 
Efter redovisningen tittade vi på Cube och käkade popcorn. Vi har det slitigt i skolan vi...
 
Var hemma vid ca. halv 6 och då satte jag igång med alla måsten. Jag städade lägenheten grundligt; rengjorde inne på badrummet, dammade, dammsög och skurade golvet. Jag kollade vad det var för fel på min sängkjol och upptäckte att den var 20 cm för bred så den måste jag försöka lämna tillbaka trots att jag förlagt kvittot. Jag har diskat och tvättat också så nu känns det som att jag inte borde behöva städa förrän i graven igen. 

Kommentarer
Postat av: spaarwen

bra soundtrack

2014-10-24 @ 01:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0