Skala 6:1

Charmig bild av bästa kvalité på två rätt nöjda grannar med paradise och nyäten muggkaka.
Dagen har varit lång, ändå så passade jag på att vända på dygnet nu när jag börjar sent imorgon. Genomtänkt.
Har stått och ritat ett självporträtt av ansikte idag alltså. Skala 6:1. Var rätt så intressant, men blev inte särskilt likt. Har ingen bra bild att visa så skiter i det tills vidare.
 
Hur kommer det sig att jag fortfarande är vaken då fastän klockan är way too much? Jo, efter parcermonin i PH som jag och J firade med muggkaka som jag slängt ihop så gick jag in till mig för att sova, men det gick inte så bra. Det stod en massa disk på bordet som störde mig så jag gick upp för att diska. Slutade med att jag finputsade hela vår sida av köket? Städade som om jag vore någon sorts pedant? Nästan som om... jag blivit min mamma! Mardrömmen...
 
 
(skoja mamma, puss)
 

Önskar jag kunde städat lika noggrant inne på mitt rum, men det var jag ju för trött för efter att ha städat köket så nu ska jag sova och vila upp mig inför morgondagens alla muséebesök som väntar. Ska bli kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0