På stadens gator och torg

Idag har varit en najs lördag. Kan ha att göra med att jag startade dagen med att laga mig själv american pancakes som blev perf. Kan också ha att göra med att jag spenderade eftermiddagen och kvällen med Ellen. Vi vandrade runt på stadens gator och torg och försökte länge, och då menar jag länge, hitta ett bra och mysigt kaffeställe som fortfarande var öppet kl. 18. Vi ville hitta något lite mer personligt än Espresso House.
Var det slutade med att vi fikade? -Espresso House på stureplan :):):)
Fick ju i alla fall vår latte samt en supergod mudcake med pekannötter och marshmallows så det gjorde inte så mycket att vi hamnade där. Sedan satt vi väl där i ett par timmar och snackade skit innan vi vandrade hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0