Cheap Monday

Måndag, du älskade måndag. Blir lika chockad varje morgon över hur jobbigt det är att gå upp ur sängen på morgonen. Att alarmet inte ringde som det skulle gjorde ju heller inte saken bättre... det var ju kul. (Kom ändå någorlunda i tid så oroa dig inte mormor.) Drog mig upp ur sängen och kollade ut genom fönstret och ville gå och lägga mig igen ännu mer. Tror det aldrig sett så grått och tråkigt ut utanför fönstret som imorse. Började frysa av blotta tanken på att gå ut, men jag trotsade min egen viljestyrka och tog mig samman som den krigare jag är.hej
 
Dagen har bestått av intro till AutoCAD vilket är ett av de program som jag som arkitekt kommer ha otroligt stor nytta av. Det är typ motsvarigheten till PhotoShop för en bildredigerare. I början av dagen visste jag inte hur en gjorde för att dra ett streck i programhelvetet som jag kallade det, medan jag nu känner att det faktiskt kan gå vägen. Det underlättar lite att kunna photoshop faktiskt så det känns ju skönt att en gått mediainriktning på gymnasiet, även om en egentligen inte behöver några förkunskaper då det finns flera i klassen som inte har det.
 
Efter skolan åkte jag och Ellen och shoppade lite, bland annat köpte hon ca den skönaste tröjan någonsin?! Avslutade med på ett McDonald's i närheten av Sture-P, -vi har verkligen klass alltså. Trodde jag skulle förfrysa på vägen hem sen för jag hade glömt både vantar och halsduk. Tur att det inte är så långt.
 
Gissa vad jag ska spendera min kväll på då? Just det; fucking paradise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0