Att baka en byrå

Sedan sist jag skrev har jag bakat vaniljmufflor och införskaffat en byrå, som också får agera TV-bänk, från Ikea, samt byggt ihop denna. Skulle gärna vilja säga att jag klarade det helt själv men fick lite hjälp av favoritgrannen. Okej, rätt mycket hjälp. Men jag byggde typ halva själv i alla fall... Den blev äntligen färdig igår så nu börjar det nästan kännas som ett hem här, om det nu inte gjorde det innan med min lilla kartong som jag hade som tv-bänk...
Nu återstår bara lite foton och grejer att sätta upp på väggarna och att måla om stolarna, om jag någonsin kan bestämma mig för vilken färg jag vill ha på dem, sen är jag hemma!
1
2
3
4
Utan inbördes ordning.
Jag tyckte till en början att svart skulle vara snyggast, men sen har flera av mina nära sagt att det skulle vara roligt med någon färg eftersom resterande del av rummet bara är vitt, bortsett från mattan och pallarna som är svarta och sängkläderna. Så nu har jag börjat fundera... Tar gärna emot åsikter!
 
 

Kommentarer
Postat av: gul!

Knallgul please, blir awesome!

Svar: Men jaaa, vilken strålande idé! Literally...
julia

2014-10-22 @ 22:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0