Den fabulösa långhelgen

Tja!
Tänkte bara dokumentera min långhelg. Började i onsdags med att träffa den beste i brunnsparken. Vi åt wienerbröd och levde farligt. Typ. Vi stötte på en grodjävel som jag döpte till Farliga Bengt. Skitäcklig var han. Sedan fick jag hjärtattack när min godhjärtade vän skrämde ihjäl mig :-) Det var mindre kul. Stod sedan under tak som skydd från ösregnet och väntade på att det skulle lugna ner sig så att vi kunde börja vandra hemåt.
 
I torsdags var jag hemma hos mina älskade morföräldrar och hjälpte dem med lite saker, och tog den gamla hederliga fikan. Det var gött det! Sen kom jag hem och somnade tidigt. Med kläder och smink på. I sängen. Hann inte ens öppna datorn som jag hade planerat... *dEt VilDA liVEt SOm aRTonÅrInG*
 
I fredags var det krogendebut för lille Julia. Aggelito Aggan Agnes Delin fyllde ju år så det var ju skrivet i sten att man skulle ut. Skulle kunna berätta vart vi var här men vet ej om det är så bra. Haha, rockbar... noise... SATIN och sedan noise igen... (+en vända på toaletten inne på Ivy). Chill.Vi hade ju kul i alla fall! Vi regerade dansgolvet på Noise. 
bild från agnes^
 
Igår sov jag så gott som hela dagen. Har varit grymt trött hela veckan så det har antagligen inte bara med det faktum att jag var ute halva natten att göra. Det behövdes. Sen träffade jag die beste på kvällen när jag hade vaknat... Han kom och hämtade mig så åkte vi och köpte Coca-Cola med våra namn på och fortsatte sedan hem till honom för att kolla på den OTROLIGT MakALöSt suPermEGALäSkiGa The Shining.......... Ja eller det var i alla fall ungefär han beskrev den. Jag tyckte den var kul. Haha, inte så läskig... mest konstig... Men det är ju en klassiker så det känns bra att ha den sedd liksom. Kan stryka det från min bucketlist. 
^var precis så rädd som jag ser ut att vara^
"Vinn en GULDBILJETT till en dag på chokladfabriken" - vi trodde vi hade hamnat i en film... Heter jag kalle??
När jag kom hem till honom hittade jag också en skruvmejsel under hans kudde och jag började skratta och tittade frågande på honom. "Jo, ehm... alltså det har varit inbrott i området på sistone..." hahahaha. Pajas!!! 
 
Sen skulle jag bli skjutsad hem men istället somnade vi... lyckat. Blev i alla fall hemskjutsad till sist. Hoppas han inte somnade i ett dike på vägen hem.. har inte hört något från honom sen dess........ haha. Spänning i vardagen.
^här ovanför kan vi se den såkallade "Heliga Birgitta", också kallad Biggan och Gittan. Kärt barn har många namn. Även om vissa andra inte tycker om henne lika mycket som jag gör....
 
Sitter at the moment i hammocken, placerade mig här för att jag skulle plugga, men än har jag inte riktigt kommit dit... (har suttit här i en timme typ). Standard. Satt och gungade här förut men blev åksjuk så nu sitter jag med fötterna i marken så att det inte ska gunga... åksjuk i en hammock..... fabulöst värre.
 
Heppåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0