De senaste dagarna

fick bakispiller när jag fyllde arton, det tyckte jag var lite kul
haft på mig favoriten som jag fick av favoriten
vandrat omkring i den stormvind som var
försökt hitta koncentrationsförmågan utan att lyckas
fick finbesök
var glad över att det var sol, trots att det var värsta aprilvädret och ösregnade varannan minut
agerade smakråd åt Albert när han skulle köpa skor...JAG med värsta beslutsångesten i världshistorien...
firade Valborg i Marieberg, Daniel vann en hatt åt mig medan Fredrik och André var ganska värdelösa på att träffa....... :P (vet ej varför jag ser så förvånad ut?)
 
Blev sedan bjuden på supergod mat hos världens härligaste familj och vi skrattade som bara den! Sen hade vi det trevligt med musikquiz (som jag sög på), gitarrspelande och promenad hem. Promenaden hem var värsta safarin då vi såg ett rådjur, en katt som lufsade över vägen, en katt som först lekte med en råtta och sedan fångade den!!! sen hörde vi typ fladdermöss.... vilt och galet! Sedan gick vi på upptäcksfärd i solfjädern innan herren vände på klacken och gav sig av hemåt igen.
 
Chill Valborg med världens bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0