Äntligen helg

Denna vecka har varit fylld av plugg, plugg, plugg och lite mer plugg. Så otroligt roligt. Eller...?
Det känns typ som att det inte finns något annat i mitt liv just nu, men det har väl att göra med att jag ligger efter med en hel del grejer som måste bli klara nu innan sommarlovet. Good job.
 
Mattenationella i torsdags. Gick väl sådär. Hoppas på att åtminstone få ett C, för annars ska jag lägga mig på golvet och skrikgråta. :-) Kanske slå läraren lite också............. Jag och Albert satt ju faktiskt och pluggade så gott som hela dagen i onsdags fram tills vi ba NÄ nu MÅSTE vi sova.
 
Skämt åsido. Vill bara ha ett A i den där kursen precis som jag vill i alla andra kursjävlar. Men det är ju typ som att säga att man skulle vilja flyga utan tekniska hjälpmedel, dvs omöjligt, så det får gå som det går.
 
Nu står pappa och spelar luftgitarr till Dire Straits och gör konstiga grimager som jag tror ska föreställa *iNLevELse*, och jag sitter och önskar att någon snart kommer och säger till mig att "nä, du vet att din mamma låg med brevbäraren ganska exakt nio månader innan du föddes va", så att det finns hopp... att jag inte är släkt med den där dåren trots allt.................................... skojar. Ja inte om att han är en dåre för det är han i allra högsta grad, men att jag hoppas att mamma har legat med brevbäraren. Det skulle jag helst inte vilja veta....
 
Nu ska jag fortsätta att beta av listan med plugg. Så otroligt KUL! Ser fram emot att plugga sönder tills allt är klart. ÄLSKAR att plugga. Det är bara FÖR ROLIGT att plugga tills man spyr...........................................................
 
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0