Lördag

Sitter hemma sjuk, äter glass och halvtittar på något värdelöst som går på tv. Har ingen röst och är förkyld. Skulle gissa på feber också. Tränade i tisdags fastän jag var liiiiiiiite förkyld och det ledde till detta så får väl skylla mig själv antar jag.
 
Det blåser så mycket ute nu att jag tror att huset ska lyfta och blåsa bort när som helst. Hatar när det blåser, det är det absolut värsta vädret. Det kan åska och blixtra och ösregna men storm är inte kul. Speciellt inte när man är ensam hemma och har hjärnspöken som intalar en att det är någon som försöker ta sig in/är på övervåningen. Vet ju såklart att det inte är så egentligen men är rädd ändå :-) Kan ju inte direkt ringa någon heller för har ju som sagt ingen röst. Hatar verkligen att vara röstlös. Folk frågar saker och man ba ":-)" och tänker *vill de att jag ska svara nu eller?* Typ pappa när han ringde mig förut och jag bara var tyst. Sen kom han ju på sig själv med att det var lite dumt att ringa och jag fick smsa mitt svar istället. Standard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0