en listig lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år.

2. Hur lång är du? 174 cm tror jag

3. Vilken var den senaste film du sett? minns inte, kollar typ bara serier numera

4. Vem ringde du senast? andré

5. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "gr8 m8!" till ellen

6. Vad är dagens planer? funderar på att gå och ta ett bad fast än jag vet att jag inte tycker det är skönt.

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror lite på med vem, men tror jag föredrar att ringa.

8. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda

9.  När såg du senast din mamma? i söndags.

10. Vilken ögonfärg har du? blå

11. När vaknade du idag? klockan sju

12. Har du någon gång hittat en katt? inte vad jag kan minnas...

13. Vilken är din favoritplats? stockholm

14. Vilken plats föredrar du minst? hemma

15. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, har förmodligen läst klart på universitetet och förhoppningsvis fått ett jobb jag trivs med.

16. Vad skrämde dig som barn? har alltid varit orädd! *skoja* vet inte, kossor, nattfjärilar, spindlar, tjuvar, mördare osv

17. Vem fick dig att skratta senast? albert haha, pajas

18. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja, jag är väl det

19. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

20. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast med

21. Hur många kuddar har du i sängen? två hos pappa, tre hos mamma

22. Hur många landskap har du bott i? ett

23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

24. Är du social? beror nog på vem man frågar, men ja det är jag.

25. Vilken är din favoritglass? ben and jerry's half baked

26. Vad skulle du göra om du vann en miljon? flytta hemifrån

27. Tycker du om kinamat? nja, sådär

28. Tycker du om kaffe? jomenvisst

29. Vad dricker du till frukost? Té, ibland juice.

30. Sover du på någon särskild sida? beror på vilket håll väggen är åt

31. Kan du spela poker? nej

32. Tycker du om att mysa? jodå

33. Är du en beroendemänniska? nej

34. Känner du någon med samma födelsedag som din? ganska många

35. Vill du ha barn? skulle vara en förjävlig mamma så nej, inte som det ser ut i dagsläget i alla fall.

36. Kan du några andra språk än svenska? engelska och spanska

37. Har du någonsin åkt ambulans? faktiskt inte

38. Föredrar du havet eller en pool? måste nog säga pool pga exem som svider i saltvattnet, men gillar havet ändå

39. Vad spenderar du helst pengar på? något jag sparat till, typ en mobiltelefon. annars kläder

40. Äger du dyra smycken? definiera dyra smycken? men ja, har väl några

41. Har du någon gång testat narkotika? bästa jag gjort!!!!! skoojaaa, nej. har inte planer på det heller.

42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en orientalisk kaka

43. Vem är den roligaste människan du känner? andré eller albert

44. Välj ett ärr på din kropp? har ett på tummen från när min gammelmormors katt rev mig

45. Vad har du för ringsignal? "Garden waltz" heter den. töntigaste på länge, extremt romantisk och tropisk

46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? har några klänningar hänger längst in i min garderob

47. Flirtar du mycket? skulle jag nog inte säga nej

48. Kan du byta olja på bilen? nä

49. Har du fått fortkörningsböter? svårt utan körkort

50. Vilken var den senaste bok du läste? The short second life of Bree Tanner

51. Läser du dagstidningen? NA varje morgon om jag hinner

52. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

53. Dansar du i bilen? inte så ofta

54. Vilken radiostation lyssnade du på senast? stängde av P4 för ett tag sen, pappas och pensionärernas favvo

55. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "laktosfritt smör" på handlarlistan

56. När var du i kyrkan senast? nån konfirmationsgrej för ett par månader sen som jag hoppade av 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0