Positivitet

Tre dagar i skolan har gått och jag är skoltrött already. Egentligen tror jag aldrig att jag slutade under lovet. Idag på bussen hem var jag så slut i huvudet att jag var helt yr och när jag kom hem gick jag raka vägen till sängen och somnade i 40 minuter. Drömde som tusan om konstiga osammanhängande saker. Likaså inatt, fast då om mindre osammanhängande saker. Snarare psykiskt påfrestande. Hade mardrömmar hela natten. Var vaken var och varannan timme och varje gång jag somnade om fortsatte samma dröm. Så sjukt när det blir så. Ännu sjukare är nog att jag drömt en del av det förut bara det att jag såg det från en annan persons synvinkel denna gång. Sist var det som att se på en film och denna gång var det jag som hade huvudrollen. Konstigt.
 
Ska nu försöka röja undan lite plugg innan jag tvingas gå ut med hunden i kylan. Längtar inte. Fryser redan trots att jag är så gott som nerbäddad i sängen. Jaha, ja det var väl det jag hade att komma med. Ska jag nämna något positivt? Nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0