Bara jag och plogbilen är vaken

Bild på Albert i måndags på bild och form lektionen. Var tvungen att ge han stryk för att han inte skötte sig riktigt.
Okej, dagen är kommen. Jag Julia har nu ingen återvändo. Gym är vad som gäller. Haha okej har bara köpt ett "prova på kort" så jätteseriöst är det ju inte. ÄN!!!!!! Jaja, jag och Emelie tog i alla fall tummen ur arslet och gick iväg dit idag för att ta tag i det på riktigt. Bra. Haha, skrev ju om det där om att träningsvärk var skönt ont vet ni??
Jag ljög. Sitter med en nu som gör dödligt ont. Alltid är det värst två dagar efter! Ska väl chilla lite med hantlarna nu innan jag går ner i duschen. Har väl sovmorgon imorgon och börjar inte skolan förrän halv ett. Göttttttttttt.
 
Har varit ganska produktiv dag ändå!
Blev klar med två uppgifter på medieproduktionen med Albert och hade redovisning på engelskan med Emlan. Kan inte beskriva hur mycket jag gillar känslan av att ha något ur vägen, ha något avklarat liksom.
Sen gymmet då, och så köpte man väl en sporttop för att höja motivationen lite till.
Och nu har jag suttit med ett hemprovshelvete och är nästan klar. Typiskt mig att sakta ned farten på slutet och bara ha ett par frågor kvar på slutet ogjorda... man tänker väl *äh, nu är det ju inte bråttom längre* och så ligger det där och skaver typ. För att det är ogjort och man vet att man måste göra det. Ska försöka göra klart det nu.
 
Egentligen är det ganska faschinerande att jag fortfarande inte är tröttare än jag är. Sover alltid färre timmar än fingrar jag har på ena handen nu för tiden. Därav rubriken. Var ju ganska skönt att inte bli väckt av den när den kom i natt eftersom jag ändå var vaken.
 
Hoppas ni haft en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0