Måndag

Namn: Julia Helena Sofia Carnebrant

Ålder: 17 (18 om 17 dagar)

Längd: 1,75 m

Skostorlek: 39

Född: 25 april 1995

Bor:  Örebro

Gör just nu: Har rast så skriver detta tråkiga test i brist på annat

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Är så jädra rolig :P

Det roligaste jobbet du haft: i ett stall en gång i tiden tror jag, har inte haft så många kul jobb...

När tog du ditt körkort: jobbar fortfarande på det

När grät du senast: förra veckan nån gång

När skrattade du senast: ca två sekunder sen

Vem åkte du bil med sist: Mammi, jag körde!

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? busskort

Vem åt du mat med sist: frukost med pappa och lillebror

Vem sov du hos sist: Rasmus

Vem sov hos dig sist: minns inte...

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: frisör, popstjärna, det gamla vanliga..

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Vet inte exakt men typ fem kanske?

Värsta smärtan du råkat ut för: hade riktigt ont i ryggen en gång i samband med en förkyldning.. annars gör det ju ganska så jätteont när jag ätit laktos......

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Musik, vänner och familj. Okej det kanske var tre saker men whatevah

Dold talang: den är för dold för att jag ska kunna skriva det här

Vad finns oftast i din handväska: mobil, pengar, nycklar, hörlurar, laktostabletter och busskort

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej och har inga planer på det heller

Har du piercing eller tatuering: Nepp, inte om de tre hålen i öronen inte gills

Sämsta egenskap: stressar alltid även om jag inte behöver det

Ord du använder för mycket: "Va?" och "Varför inte?"

Hur många barn vill du ha när du blir stor: någonstans mellan 0 och 2

Favoritgodis: bubbliz eller de där små melongodisarna <3

Vem ser du upp till: Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0