List

Hur har din dag varit?
Ganska bra! Har dock varit väldigt trött. Fast det har jag varit hela veckan. 

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Sofia, fast min kusin hette redan det så det bidde inte så. Fick heta det i mellannamn istället. Hade jag varit kille har jag för mig att Gustav var det som stod överst på listan men är inte hundra...

Vilket är ditt största beroende?
Tror inte jag är beroende av nåt just nu faktiskt. Har nyligen varit beroende seriekollare och candycrush-spelare, men är inte beroende längre!

Finns det något helt vanligt en gör som du tycker är ovanligt roligt?
Dialekter. Det tycker jag är kul.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
noisserped

Vilken är din största skräck?
Att någon jag älskar ska dö

Vad har du funderat över på sistone?
Hur medicin kan fungera

Vem är den mest kända människa du talat med?
BigBrother-Martin... haha har väl inte träffat så många kända antar jag


Vilket uttryck använder du lite för ofta?
"Standard"/"Så jävla staaandard" och "Varför inte?"
 
Vad gör du när du är ledsen?
Typ, ligger i sängen och hatar livet :-)
 
Vad ser du fram emot just nu?
Ta körkort, skaffa ny mobil, sommarjobbet och resten sommarlovet.
 
Vad lyssnar du på just nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0