Friday

Hola amigos!
Fredag igen. Den här veckan har gått sjukt fort, och igår tog det ända fram till eftermiddagen för mig att inse att "just det, det är inte onsdag utan torsdag idag...." En aning vilse.

Igår var jag på gymmet för första gången på vad som kändes som en evighet, och idag är träningsvärken olidlig. Vill inte ens veta hur det kommer kännas imorgon. :/



Har idag lärt mig massor om imperialism, industrialism och racism. Så välbehövligt :')
På rasten var det lyxfrukost med klasskamraterna. Skolan bjussade. Ost och kex och salami och lufttorkad skinka. Mmmmmmm!!!

Har även pluggat matte med min gode kompanjon (och i hemlighet partner, inte ens hon vet om det) Jullan JP Persson. Vi gnuggade geniknölarna och har räknat så att matteläraren blev knäsvag. Det är i alla fall vad jag gissar utifrån blickarna vi får... trodde han skulle trilla ihop när vi sa att vi skulle läsa matte 3b :') Har på eget bevåg utsett oss till hans favoritelever. Det gör inget om han inte vet om det. Så länge vi får A alltså :-)

Okej, nog med svammel. Ska nu städa och ikväll fira kusinens barn som fyller år.

Have a nice weekend, buen fin de semana, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0