Drömmaren

Sitter i skolan och har medieproduktion och ska alldeles snart vara klar med en såkallad interaktiv tidning (dvs en tidning som man läser i datorn). Det är sådär lagom kul :-) Om "lagom kul" betyder tråkigt alltså.
 
Hade konstigaste drömmen inatt, haha skrattar fortfarande. Linnea var med i en tävling på Mix Megapol där hon kunde vinna två biljetter till Justin Biebers konsert, men tyvärr svarade hon fel på frågan och fick inga biljetter. Istället bestämde hon sig för att sno två biljetter av en okänd tjej som hette Amanda i Nora. (????) Sen hade hon ingen att gå med och skulle tvinga med mig som inte gillar Justin Bieber för att "ingen annan kunde följa med på så kort varsel". Jag ville såklart inte följa med, och frågade om jag isåfall fick ha hörlurar OCH hörselkåpor på mig på konserten (som för övrigt skulle hållas på friends arena). Som om det ens skulle hjälpa???? Självklart fick jag ha på mig det, bara jag följde med :-) Jag hade dåligt samvete eftersom jag tog en plats som någon annan mycket hellre antagligen skulle vilja ha. Bland annat min lillebror, men han kunde inte följa med för de skulle åka ensamma till Stockholm och det var han för liten för att göra. Allting slutade med att jag vägrade gå med i alla fall så vi sålde biljetterna och åkte till Teneriffa och solade och badade. Somnade i solstolen med en fin drink bredvid mig och en veckotidning i handen och vaknade hemma i min säng i kalla Sverige. Imorse alltså. I verkligheten. Det var lite bittert.
 
Längtar verkligen efter värmen även om det har varit relativt varmt för att vara i Sverige nu de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0